Klantenservice
Contact
Het postadres van Contenthuis is:
Contenthuis
Hillegomstraat 12-14
1058 LS Amsterdam
Gebruik bij voorkeur het contactformulier voor al uw vragen aan Contenthuis. Wilt u toch een e-mail sturen, dan kan dat aan klantenservice@contenthuis.nl. Wij antwoorden altijd zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen twee werkdagen.Telefonisch zijn we uitsluitend tijdens kantooruren beperkt bereikbaar op 020-8950011. Het komt voor dat we de telefoon niet kunnen opnemen, spreek in dat geval een boodschap in op de voicemail waarna we contact met u opnemen.
Voor vragen over uw bestelling, kunt u deze pagina raadplegen.
De afdeling Klantenservice van Contenthuis reageert zo snel mogelijk op uw vragen, soms ook buiten traditionele werktijden. Uiterlijk binnen twee werkdagen reageren wij op uw vragen, suggesties of klachten.
Retouren
U heeft het wettelijke recht om een bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren. Dit recht geldt alleen voor boeken en andere fysieke producten en expliciet niet voor digitale producten als e-books en luisterboeken. De onbeschadigde artikelen die uw wilt retourneren moeten in de originele verpakking en op eigen kosten retour gestuurd worden. Wij zullen het orderbedrag binnen 14 dagen overmaken na aanmelding van de retourzending via het retourformulier op voorwaarde dat de artikelen in goede orde retour ontvangen zijn.
Suggesties en klachten
Mensen maken fouten, wij ook. Het is daarom goed als u ons attendeert op gemaakte fouten. Wij leren er graag van! Gebruik ons contactformulier om uw klacht door te geven. Binnen twee werkdagen krijgt u per e-mail in ieder geval een ontvangstbevestiging en we zullen zo snel mogelijk inhoudelijk reageren op uw klacht. We leveren producten die door derden worden gemaakt (uitgevers) en verkocht (distributeurs) waardoor het soms even duurt voordat we die inhoudelijke reactie kunnen geven. Tussentijds houden we u regelmatig per e-mail op de hoogte. Leidt dit niet tot een voor u bevredigende oplossing, dan is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Shoppen in onze online winkels moet zo prettig mogelijk zijn, daarom staan we graag open voor uw suggesties. Gebruik het contactformulier om uw suggestie door te geven!